www.ara.cat/

jueves, 9 de junio de 2011

OTRO PAPEL QUE NO SE LLEVA EL VIENTO




Se huele ya el verano. Vienen las últimas clases y los exámenes finales de todo y de todos. Un paseo de tarde ahora que la luz del sol alarga el día. Vamos por Consell de Cent para ganar el paseo de Gracia. Voy por Barcelona, como siempre, un poco anonadado, mirando aquí y allá, buscando. Muchas veces hago un esfuerzo por recordar que a Gaudi lo atropelló un tranvía, posiblemente por ir por ahí despistado como yo.

Una de mis aficiones es mirar papeles que hay en el suelo. Una temporada anterior, tanto en Valencia como en Alicante, me dio por recoger dibujos infantiles abandonados. Hoy encuentro una carta.

Los Angeles, 16 de Març 1993

Anna i familia:

El temps passa volant i ara ja hem sento a la recta final d'aquesta experiència americana, aviat farà tres anys que vaig "emigrar", ves qui ho diria!!!. La vida a Los Angeles continua com sempre, treballant moltes hores i divertint-me sempre que puc....a vegades quan condueixo amunt i avall per les autopistes d'aquesta ciutat em fa la sensació que porto molts anys visquent-hi....el mapa està una mica atrotinat per que es el que jo vaig fer servir per la primera volta a california...el que està assenyalat en groc ho vaig fer amb els pares....les nenes NO pagarien res perque son menors de 18 anys...jo us podria ajudar a fer algunes reserves, sobretot als llocs molt mes turístics com el gran Canyon.

Bé, molts i molts petons a tots. Sobretot a la Laia i Mireia. Adéu Josep

¿volvió Josep a Barcelona?. ¿Habrá muerto?.¿Por qué alguien perdió está carta?.¿O la tiró?...alrededor no había más cartas y más papeles. Quede aquí por tanto este pedazo de Barcelona, con sus incógnitas y medias verdades.

No hay comentarios: